woensdag 7 december 2011

Mandala uitdaging op Lineweaving.com/forums

 http://lineweaving.com/forums/index.php?topic=896.0;topicseen

Op bovenstaande link kun je de reactie van de beheerder lezen die ze heeft geplaatst in reactie op jullie mooie mandala's..... Volgens mij.... als ik het goed lees..... krijgen jullie allemaal een prijsje! Wow!!! Hoe vet is dat!!! :-) De uitdaging is voor de kinderen verlengd tot 17 december! Misschien een idee voor schoolklassen?

Vandaag bedacht ik dat het leuk zou zijn als de kinderen meedoen met een mandala-wedstrijd op http://www.lineweaving.com/forums waarbij iedereen kans maakt op een leuk prijsje.
En of ze het leuk vonden! IJverig begonnen ze met tekenen met een dikke stift en kleuren met oliepastel, om daar vervolgens met een mengsel van terpentine en olie overheen te gaan, zodat de kleuren mooi egaal werden (dat leek net als schilderen!). Ik had het centrum van het tekenvel al voor ze bepaald met de liniaal en een aantal cirkels als steun getekend met de passer. Naar eigen idee mochten ze er vormen in zetten en kleur aan geven. Kijk maar eens: werderom geweldig mooie kuntwerken!
Op de website van Lineweaving vind je in de linkerkolom een link: 'page by page' als daarop klikt vind je jullie bijdragen gepost.

IK WENS JULLIE HEEL VEEL GELUK MET DE TREKKING!!!

 
En zo kwamen deze mooie kunstwerken tot stand:

 


De werkstukken zijn ge-upload naar de website van http://www.lineweaving.com/forums  De namen van de kids komen samen met andere inzendingen in een hoge hoed en vervolgens trekt de beheerder van de website er een naam uit. Posten op de website kan tot 10 december. Nou maar hopen dat een van mijn cursistjes wint!

Ik duim voor jullie allemaal!

1 opmerking:

  1. Wonderful work! I think I'm going to make a coloring book of my mandalas for my granddaughter.

    BeantwoordenVerwijderen